tuban (kuta)op Bali - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Harry en Ellie - WaarBenJij.nu tuban (kuta)op Bali - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Harry en Ellie - WaarBenJij.nu

tuban (kuta)op Bali

Door: ellie

Blijf op de hoogte en volg Harry en Ellie

28 September 2014 | Indonesië, Kuta

Gisteren met weemoed afscheid genomen van onze gids maar vooral van de chauffeur die Harry in zijn hart heeft gesloten. Zij rijden in een keer terug naar Malang, ongeveer 12 uur. Geef ze te doen
Vandaag onze laatste dag in Indonesie. We gaan eerst ole ole kopen en daarna naar het strand waar we levend verbranden.
Dit is een zeer rustige lokatie en we liggen de hele dag alleen op onze zonnebedjes met parasol.Weinig verkopers maar we laten ons weer verleiden tot het kopen van prullaria.
Na 6 uur verlaten we het strand zo rood als een kreeft.Aiaiai
Even opfrissen en dan gaan we een Tequilla Sunrise drinken. Doe eens gek zou Door zeggen.
Het zit erop en morgen vliegen we huiswaarts.
Het is voor ons alle 4 een onvergetelijke reis geweest met veel herinneringen , heerlijke gerechten , lieve mensen,belabberde wegen en nog belabberder sanitair maar we hebben van elk moment genoten. Hopelijk hebben jullie ook genoten van onze blog en wil iedereen bedanken voor de reacties,tips en leuke berichtjes.
I REST MY CASE




  • 29 September 2014 - 09:12

    Laura:

    Erg genoten van je blog's mam! alsof we er een beetje bij waren.. Fijn dat jullie het geweldig hebben gehad. Jullie zitten nu op het vliegveld waarschijnlijk om weer terug naar NL te komen. Ben wel weer blij dat jullie terug komen hoor! Benieuwd naar alle verhalen in live versie, tot snel en goede reis! xxx Lauw

  • 29 September 2014 - 09:24

    Rick:

    Echt goed om te hofen dat jullie het zo leuk hebben gehad . Hele goede reis en tot donderdag

  • 29 September 2014 - 09:26

    Jeanne R:

    Hallo allemaal...een hele goede terugreis en ik heb zeer zeker genoten van jullie verhalen!!!! Tot snel in Nederland.

  • 29 September 2014 - 10:59

    Tara:

    Ook voor mij breekt de laatste dag aan, het laatste rondje plas heb ik gelopen met mijn eigen bal! en mijn lieve vriendinnetjes.
    ik kijk uit naar ons weerzien, hopelijk kennen jullie mij nog. mijn conditie is met sprongen vooruit gegaan, niet te veel natuurlijk want ik ben nog maar een klein hondje.
    De Amsterdamse meiden ga ik verschrikkelijk missen.....hopelijk gaan jullie nog eens op vakantie zodat ik weer mag logeren..
    tot morgen

  • 29 September 2014 - 11:02

    Elly:

    afscheid nemen is niet makkelijk...waarschijnlijk kijken jullie nu al met weemoed terug...onvergetelijk !

    een goede terugreis,

    ik ga de blogs missen, zo jammer

  • 29 September 2014 - 14:13

    Ellen :

    Aan alle mooie dingen komt een eind, maar je gaat naar huis met een schat aan prachtige ervaringen, indrukken en mooie herinneringen. Een goede terugreis. See you soon!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Kuta

Indonesie 2014

Rondreis door Noord-Sumatra, Java en Bali

Recente Reisverslagen:

28 September 2014

tuban (kuta)op Bali

27 September 2014

tuban

26 September 2014

transfer naar Bali

25 September 2014

bromo

24 September 2014

dagje Batu
Harry en Ellie

Actief sinds 18 Aug. 2014
Verslag gelezen: 1726
Totaal aantal bezoekers 6260

Voorgaande reizen:

07 September 2014 - 30 September 2014

Indonesie 2014

Landen bezocht: