dagje bij Andy - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Harry en Ellie - WaarBenJij.nu dagje bij Andy - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Harry en Ellie - WaarBenJij.nu

dagje bij Andy

Door: ellie

Blijf op de hoogte en volg Harry en Ellie

14 September 2014 | Indonesië, Medan

Na een rustig ontbijtje behalve Rob met zijn ikan goreng mie, gaan we op weg naar Medan.Om half 2 kwamen we aan bij Duzun kreatif. Een project van Andy om kinderen vaardigheden en natuurkennis mee te geven.Wij ontmoeten zijn vrouw en 3 kinderen. ZIJ HEBBEN ONS GETRACTEERD op een relaxte zondagmiddag met heerlijk eten en muziek. Wij hebben zijn specialiteit geproefd, gebakken paling. Speciaal voor Dorith heeft hij doriansgehaald.Als je die vrucht ruikt denk je dat het riool openbreekt. Na een heerlijke middag heeft Andy ons naar het hotel gebracht.Helaas verhindert de regen ons het centrum in te lopen en na een uurtje social media is de laatste dag op Sumatra een feit.

• 16 September 2014 - 15:47

Jeanne R:

Heerlijk die verhalen. Het terug zien van de roots van de mannen zal zeker bijzonder zijn geweest. Nu op naar t volgende eiland...zal heel anders zijn....we horen het wel weer. Groetjes uit Geldrop waarvt nog heerlijk nazomer weer is.