transfer naar Bali - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Harry en Ellie - WaarBenJij.nu transfer naar Bali - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Harry en Ellie - WaarBenJij.nu

transfer naar Bali

Door: ellie

Blijf op de hoogte en volg Harry en Ellie

26 September 2014 | Indonesië, Lovina

Vanochtend bij het ontbijt ontmoeten we een leuk stel uit...jawel Geldrop. Gezellig wat bijgekletst over wie kent wie, je kent het wel. Daarna vertrekken we richting de veerboot in Banywangy en verlaten Java.
Na een mooie overtocht rijden we naar Lovina in Bali. We zien gelijk de offertempeltjs bij elk huis en prachtige bloemen overal. De kamerplanten van ons steken maar iel af tegenover deze grote exemplaren.
Op ons wacht weer een prachtig resort met zwembad. Ik laat me dat geen 2 keer zeggen en Dorith en ik liggen al snel in het zwembad. We willen wel naar het strand maar daar worden we overvallen door de verkopers.Daar hebben we nog even geen zin in

• 27 September 2014 - 07:45

Buddy:

Nog even relaxen. ...
    bijna om
    gr j& b

• 27 September 2014 - 09:20

Jeanne R:

Wat n overgang he van Java Naar Bali.....nu nog even relaxen.....ga je nog naar Ubud? Vonden wij n gezellige plaats.....wat drukker met veel winkeltjesen heerlijke retaurants....groetjes.

• 30 September 2014 - 17:03

Harry En Ellie :

he Buddy en Jeanne . Weten jullie wie dat Geldropse stel uit de Akert in Geldrop zijn: Johan en Ricky en ze doen jullie de hartelijke groeten.
    We spreken jullie nog wel.