transfer naarYogyakarta - Reisverslag uit Kebumen, Indonesië van Harry en Ellie - WaarBenJij.nu transfer naarYogyakarta - Reisverslag uit Kebumen, Indonesië van Harry en Ellie - WaarBenJij.nu

transfer naarYogyakarta

Door: ellie

Blijf op de hoogte en volg Harry en Ellie

20 September 2014 | Indonesië, Kebumen

We beginnen met een prachtige boottocht van Pangandaran naar Cilacap via lagunes en kustrivieren.Onderweg drimken we koffie in een willekeurige kampong en ook hier worden we hartelijk ontvangen en bekijken het dagelijkse leven.Daarna vervolgen we onze weg en stuiten al snel op een wegafsluiting.
De gang van zaken is dan zo: man 1 ontvangt geld en we mogen vooraan in de file staan .Na een half uur stilstaan besluit de chauffeur door te rijden dus betaal je nummer 2.Verderop maken we een doorsteek door een kampong.De slagboom gaat omhoog en verderop gaan we de snelweg weerop.Ondertussen zijn er dus 5man getipt zogenaamd voor de aanleg van de nieuwe weg maar de gids zegt dat de weg er een jaar geleden ook zo bij lah.Highwaymafia.
Erger je niet maar verbaas je slechts.