pangandaran - Reisverslag uit Pangandaran, Indonesië van Harry en Ellie - WaarBenJij.nu pangandaran - Reisverslag uit Pangandaran, Indonesië van Harry en Ellie - WaarBenJij.nu

pangandaran

Door: ellie

Blijf op de hoogte en volg Harry en Ellie

19 September 2014 | Indonesië, Pangandaran

Vandaag reizen we van Bandung naar Pangandaran door hetPreangergebergte. Halverwege bezoeken we Kampong Naga, stad van de draak, waar de tijd heeft stilgestaan.Het dorp ligt beneden in hetdal en na 400treden zien we de vrouwen rijst stampen in houten bakken. We worden genodigd bij de gids en drinken een kop thee en kopen de nodige snuisterijen .Och van dat geld wordt een mooi project in stand gehouden. Verder gaat de reis door prachtige sawah. Na een lange tocht worden we welkom geheten door klik-klik Jonnie de manager.We komen niet naar onze kamer voordat we uitgebreid koffie met lekkers hebben gedronken.Ook gaan we nog een kaarsje op het strand voor Pa von Hegedus branden. Vandaag is zijn 10 de sterfdag .RIP Pa
Het Nylar Indiah hotel zullen we niet snel vergeten. Iets voor jou Buddy

• 19 September 2014 - 19:44

Buddy:

Wat heerlijk he?
    Wij herbeleven alles via jullie reis.
    Prachtig
    We genieten
    Hotel staat genoteerd
    Groetjes Jeanne en Buddy

• 19 September 2014 - 22:14

JeanneR:

Ook ik herbeleef alles weer!!! Heerlijk dat jullie zo genieten!!!