op weg naar bandung - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Harry en Ellie - WaarBenJij.nu op weg naar bandung - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Harry en Ellie - WaarBenJij.nu

op weg naar bandung

Door: ellie

Blijf op de hoogte en volg Harry en Ellie

16 September 2014 | Indonesië, Bandung

Vanmorgen vroeg opgestaan om voor de spits uit Jakarta te zijn. We gaan naar Bogor en rond half9 lopen we al in Buitenzorg rond.Een botanische tuin aangelegd voor de gouverneur -generaal in de koloniale tijd. Heerlijk is het hier en naast de 1500 boomsoorten vindt je hier ook bamboe en rotan.
Verder over de Puncakpas naar Bandung. De weg is een lange aaneenschakeling van restaurantjes,hotels en winkeltjes. Ook zien we veel theeplantages en leren we alles over witte,groene en zwarte thee.
In Bandung eten we lunch met onze begeleiders en moeten 20 euro afrekenen voor ons allemaal inclusief drinken. Geen geld, hier zouden we geld overhouden, dus laten we ook maar de was doen.
s'Midddags willen we zwemmen maar het is een openbaar zwembad.
In Sumatra werd ik als een bezienswaardigheid gezien dus laat dat badpak maar zitten.We nemen een frisse douche en lekker relaxen.

• 16 September 2014 - 16:58

Laura:

Ja mam ze vinden jou blanke huid natuurlijk prachtig daar!! Heb wel eens gelezen dat ze daar wit/blank-maak creme hebben ipv zoals bij ons zelfbruiner en een zonnebank!!

• 16 September 2014 - 19:15

Walter En Paula:

Ik heb het gevoel dat ik meerijdt met jullie, verborgen talent hoor El je moet schrijfster worden. Jammer van dat misgelopen verkoelende duikje in het zwembad. Het Nederlandse ontbijt zal Rob wel missen straks. Nog heel veel plezier en blijf schrijven.

• 16 September 2014 - 19:57

Jeanne R:

Lache...wij waren inderdaad wel wezen zwemmen in n openlucht warmwaterbron....inderdaad veel bekijks gehad!!!!

• 16 September 2014 - 23:49

Elly:

Ja, weet ik veel dat ik de foto's op facebook moet volgen...zo jammer

Vermeld meteen dan maar dat dat monster ,wat bij mij logeert (zo'n lief klein hondje......) een enorme sloper is ..ik heb ze op marktplaats gezet tegen ieder aannemelijk bod mee te nemen..................helaas nog geen bod....ha,ha,ha,!

extra knuffel van Tara

• 17 September 2014 - 08:10

Buddy:

Hoi,
    Fijn te lezen dat het nu beter gaat met jullie gezondheid.
    Fijn ook dat jullie het huis hebben gevonden.
    Daar ging het om, toch?
    Hier 25gr dus wij genieten ook.
    We blijven jullie volgen
    En geniet!